Kongens Efterfølger

Lørdag eftermiddag kl. 14.00 | Café scenen

Kongens Efterfølger

Lørdag eftermiddag kl. 14.00 | Café scenen

Vi hedder Natalie og Benjamin, og sammen står vi bag Kongens Efterfølger. Det er et familielovsangsprojekt med ønsket om at bringe kristen musik ind i danske hjem – på en måde, hvor både børn og voksne kan være med.

Vi skriver, producerer og udgiver selv vores musik. Sangene er lavet med fokus på forståelige tekster, genkendelige melodier og omkvæd, som er nemme at synge med på. Musikken er tænkt til fællesskab – både til koncerten og derhjemme bagefter.

I maj 2026 udgiver vi et nyt album med nye sange, som bygger videre på det univers og den retning, vi allerede arbejder i.

Når vi spiller live, lægger vi vægt på nærvær og deltagelse. Det skal være trygt at synge med, og der må gerne være plads til bevægelse og glæde.

Vi optræder både som duo og som fuldt band, afhængigt af rammerne og stemningen omkring arrangementet.

Privacy Preference Center