Vi glæder os til at se dig!

GÅ TIL BOOKING

Gratis adgang for alle, mens overnatning på pladsen koster

Det er gratis at være med på Å-festival og til koncerter, men for at overnatte skal du booke en plads på festivalen. Priserne er pr. person, og pladsen med adgang til el, vand og toiletfaciliteter er derfor inkluderet. Vær opmærksom på, at I ikke må bo drenge og piger sammen på Å-festival, medmindre I er gift.

Tidsfrister, som er vigtige for dig, der skal have en plads

Bookingsystemet åbner

Bookingen åbner i år d. 2. marts kl. 12:00, vær klar ved jeres computere, når det går løs.

Gruppebookingen lukker

Mulighed for gruppebooking lukker d. 6. april. Herefter kan du kun booke som en enkelt enhed, og priserne vil være dyrere.

Bookingsystemet lukker

Al mulighed for booking lukker d. 27. april, og det vil derefter ikke være muligt at booke en plads før på selve festivalen.

Enkelte nætter

Til dig, der ikke har hele pinsen
  • 0-2 år Gratis
  • 3-12 år 125 DKK
  • 13+ år 200 DKK

Enkelte nætter

Til dig, der ikke har hele pinsen
  • 0-2 år Gratis
  • 3-12 år 125 DKK
  • 13+ år 225 DKK

Book din overnatning på forhånd

Hvis du sover pladsen og vil undgå at stå i ved informationen, er det en god idé at booke overnatning forhånd. Du modtager nemlig en QR-kode og et pladsnummer, når du booker, og med QR-koden klar kan du stryge gennem Quick-køen. Husk, at hvis du skal sove hos nogen, der allerede har booket, skal de invitere dig til pladsen i bookingsystemet. 

Flere personer på samme plads

Hvis I gerne vil bo flere i samme campingvogn eller telt, skal I inviteres af, den person, som opretter pladsen. Man kan altså sige, at den første der booker bliver pladsansvarlig. Der kan inviteres flere personer til pladsen, 1) når bookingen oprettes og 2) efterfølgende ved at logge ind i bookingsystemet og tilføje personer til pladsen.

Gør rent og spar penge

Der er meget, der skal holdes pænt på pladsen, så vi alle kan få en god festival. Er det noget, du vil give en hånd med, så kvitterer vi med gratis overnatninger. For hver 2 vagter á 45 minutter, du tager, giver vi dig en nats rabat. Du kan logge på bookingsystemet med den bruger, du har booket din plads med, og tilmelde dig opgaverne derinde. Du skal stadig betale i første omgang, da din rabat først kan udbetales under Å-festival. Det gør vi for at sikre, at vagtplanen går op for dig og for os. Vi glæder os til at høre fra dig. På forhånd tak for hjælpen!

Gruppebooking

Det er ikke muligt selv at vælge de eksakte pladser, men kun områder af pladsen. Hvis I derfor er et par stykker i flere campingvogne, som gerne vil bo sammen, skal I gøre brug af gruppebooking. Et eksempel kunne være tolv venner fordelt i tre campingvogne.

Her er det vigtigt, at der kun er én af campingvognene, der booker først. Den første til at booke en plads kan nemlig nemt oprette en gruppe i systemet, som de andre kan melde sig til.

Hvis I sørger for at booke jer ind i den samme gruppe, vil I få tildelt pladser ved siden af hinanden.

Hvis du ikke har meldt dig ind i en gruppe, får du selvfølgelig stadig tildelt en plads ligesom alle andre. Hvis du er med i en gruppe så stor, at I ønsker undergrupperinger, så opretter I bare dem inde i bookingsystemet, og vi vil sørge for, at I ligger sammen.

Refundering

Fortryder du efterfølgende dele af eller hele din booking, pålægges et administrationsgebyr på 75 DKK for refusionen.

Refundering er kun muligt indtil d. 3. maj.

Har I rettelser til jeres booking?

Hvis I har rettelser til jeres booking, logger I blot ind i vores bookingsystem med den bruger, I har oprettet jer med. Her kan I også invitere flere til jeres plads.

Hvornår ved jeg, hvor på pladsen jeg skal bo?

Du modtager en mail senest 3 uger efter bookingen lukker, hvor dit pladsnummer fremgår.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg gerne vil sove i telt?

Teltpladser skal ligesom pladser til campingvogn bestilles online. Der er ikke forskel på hverken pris eller procedure under booking.

Hvis du sover i telt er det ikke muligt at indgå i gruppebooking.

Hvad er en "stor vogn"?

En “stor vogn” er når campingvognen fra bagside og frem til gaskassen er på 6,5 meter eller mere. Se tegningen for hvad der tæller med:

Der kræves et ekstra gebyr på 150kr for at have en stor vogn.

Hvorfor koster "stor vogn" ekstra?

Vi har en del mere arbejde ud af at sikre plads til større vogne, da vi så ikke længere kan bruge standardplanen, men skal have ændringer indarbejdet, og samtidig betyder større vogne også, at der er plads til færre enheder, og vi ser os derfor nødsaget til at opkræve ekstra for det.

Er jeg garanteret plads sammen med min gruppe hvis jeg vælger "stor vogn"?

Det korte svar er “nej”, men det lidt længere svar er “vi gør hvad vi kan for at det lykkes”, og kan vi flytte lidt rundt på gruppen, så den indeholder en plads der kan udvides til en stor plads, så gør vi det – men vi kan desværre ikke give nogen garantier, og kan være tvunget til at lægge dig uden for din gruppe, for at få pladsfordelingen til at gå op.

Hvorfor skal jeg betale separat for resten af min booking?

Vores booking system er desværre ikke ordentligt i stand til at håndtere registrering af den udgift, og vi har derfor været nødsaget til at håndtere det lidt anderledes end resten. Vi arbejder aktivt på at det må fungere mere integreret til næste år.

Hvordan betaler jeg for stor plads?

Overfør 150 kr til 728034 (til “Stor plads gebyr” boks), og noter dit bookingnummer i betalingen – bookingnummer får du i din kvittering efter endt booking, og kan også ses på Min side.

Jeg glemte at betale / jeg har fået lånt en anden vogn som er større - hvad med min plads?

Kommer du med en stor vogn uden at have registreret det / betalt for det, er vi nødt til at rykke dig ud på vores reservepladser til store vogne, væk fra din oprindelige plads, da vi så ikke har gjort plads til din vogn. Det kan vi desværre ikke gøre anderledes, da din vogn ellers vil lægge for tæt med andre vogne, og udgøre en brandfare og være i strid med brandregulativerne på området.